​Foreningen afholder følgende faste arrangementer:

Torskegilde i januar måned

Foreningsmøde i april måned

Herudover tilstræbes afholdt 2-4 sociale og faglige arrangementer årligt.

Under punktet ”tidligere arrangementer” kan ses de arrangementer, der er afholdt inden for det seneste år.

Under punktet ”kommende arrangementer”, kan ses de arrangementer, der på nuværende tidspunkt er planlagt.​

Bestyrelsen modtager gerne forslag til kurser, såvel faglige som sociale.

Formanden informerer:

Retten i Aarhus søger en advokat til ledigt beneficium
Retten i Aarhus søger en advokat, som kan antages til at beskikkes som offentlig forsvarer og til at udføre sager for personer, ved Retten i Aarhus.
Læs hele teksten
Stenbroens Jurister åbner afdeling i Aarhus
Aarhus Advokatforening har i 2023 givet et bidrag til Stenbroens Jurister i forbindelse med at de har åbnet en afdeling i Aarhus. Støttekredsen består i øvrigt af Salling Fondene, og en række advokatfirmaer i Aarhus. Stenbroens Jurister bistår hjemløse, stofafhængige og andre udsatte med at få tag over hovedet, penge at købe mad for eller blive indskrevet i rusmiddelbehandling. Vi hilser initiativet velkommen.
Læs hele teksten

​Firmainformation